Kunststof Bakken

  • Hepal pallets BV

    Te koop:

    partij kunststof bakken. Afmeting 112 x 112 x 60 cm. Stapelbaar en met een palletwagen of heftruck te verplaatsen. Stevige kwaliteit. Ze komen uit de levensmiddelenindustrie dus zijn schoon en netjes.

    Ik heb een partij vloeistof dichte en een partij die niet vloeistof dicht zijn.

    Foto mailen mogelijk. Bel of mail: 0492-464792 of 06-55168765

    Robert van der Heijden

  • Otto Faulhaber

    Heb je nog waterdichte bakken, zo ja wat kosten ze,eventueel een foto sturen.

    Bij voorbaat dank en vriendelijke groet.

  • Henk

    BEL ME MAAR EVEN 0655168765

  • m van beek

    wat kosten deze vloeistof dichte bakken ?

    Groeten m van beek

  • Walter Kruz

    Voor kunststofbakken kijk ook bij Bito

    De huidige markt is snel stijgend en daar speelt Bito Systems B.V. goed op in. omdat bedrijven verschillende producten hebben levert Bito ook verschillende oplossingen voor opslag van die producten. Met kunststof bakken op maat gemaakt speciaal voor uw bedrijf is het een ideale product voor elk opslagprobleem.

    De kunststofbakken die Bito vervaardigt, zijn geschikt voor opslag, transport en orderverzameling. Ze zijn erg robuust, hebben een lange levensduur en goede stapeleigenschappen. Bito biedt u als enige in de markt 5 jaar garantie!

    Kijk daarom op: http://www.bitosystems.nl/

  • jvangool

    kun je me een paar foto,s mailen van de bakken en de prijs en heb je ze ook van 1,20 bij 1 bij1