Kunstsof kozijnen, offerte en kosten

  • Mart

    Hallo!

    Ook wij zijn van plan volgend voorjaar nieuwe kozijnen te plaatsen.

    Wat je ziet is dat “de grote” bedrijven vooraan in de rij staan en agressieve manieren van verkopen hebben.

    Wat wil ik? Ik wil in elk geval kwaliteit maar ik wil er geen ? 40.000,- voor betalen (voordeur, 3 kozijnen voor, achterdeur, 4 kozijnen achter en een dakkapel)

    Ik woon in de omgeving van Eindhoven.

    Ervaringen en reacties (ook van bedrijven) zijn welkom!

    Groeten Mart

  • Vinke

    Als u de maten van de kozijnen en de kleuren die u wilt even doorgeeft dan kunnen wij een offerte voor u maken.(vrijblijvend)

    Wij werken met VEKA profielen.

  • Sander

    U krijgt bij ons deze maand een gratis dakkapel bij aankoop van nieuwe kozijnen en deuren. Prijs voor de kozijnen en deuren maximaal 25000,-

    Kijk eens op www.meijpro.nl

  • EMM Sales

    www.kozijnenhomepage.nl

  • daan

    Hoi mart

    wij werken met schuco profiel,en kunnen een mooie offerte voor jouw uitbrengen.

    mail mij als je intresse hebt,voor een gesprek !

    Gr, Daan

  • jbbouw

    Wanneer U nog niet voorzien bent graag de juiste maten voor een vrijblijvende zeer interressante offerte. tel0648848282.

  • Netavo

    Beste heer geef uw maten door en uw wensen we hebben 3 merken Kunststof kozijnen we leveren en plaatsen door heel nederland voor een betaalbare prijs.

    voordeur +/- va € 1800.00 normaal vleugeloverdekkend va € 2700.00

    Achterdeur € 1100.00 +/-

    het hele huis standard € 10000,00 KLAAR…in renovatie profiel naar keuze Kommerling/Inoutic/Salamander..

    gratis vrijblijvende offerte Kleur Wit/Creme Wit

  • leverman

    Mart Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo!

    >

    > Ook wij zijn van plan volgend voorjaar nieuwe

    > kozijnen te plaatsen.

    > Wat je ziet is dat “de grote” bedrijven vooraan in

    > de rij staan en agressieve manieren van verkopen

    > hebben.

    >

    > Wat wil ik? Ik wil in elk geval kwaliteit maar ik

    > wil er geen ? 40.000,- voor betalen (voordeur, 3

    > kozijnen voor, achterdeur, 4 kozijnen achter en

    > een dakkapel)

    select kozijn uit enschede kan je aabieding geven tot maximaal 17.000 euro het hele huis, dat zijn schappelijker prijzen, dacht ik…informatiehierover kan je mailen naar info@selectkozijn.info

    >

    > Ik woon in de omgeving van Eindhoven.

    >

    > Ervaringen en reacties (ook van bedrijven) zijn

    > welkom!

    >

    > Groeten Mart

  • susan

    probeer select kozijn uit enschede , goede service en kwaliteit voor een normaal bedrag, maximaal 17.000 de gehele woning

  • martin

    geachte heer Ik ben op zoek naar een complete kunstof kozijnenen,deuren ,enz voor een heel herenhuis mogelijk 2 huizen zou je even contact willen opnemen voor een afspraak

    groet martin vos