kunststof kozijnen van ELN Enschede

  • Monique Preuter

    Wie heeft er ervaringen met ELN kunststof techniek uit Enschede?

    Zowel positief als negatief is welkom.

    We willen wellicht via dit bedrijf kunststof kozijnen laten plaatsen en willen graag wat meer weten over dit bedrijf voor we er mee in zee gaan.

    Alvast bedankt.

    Groetjes Monique

  • Martijn de Koning

    Absolute aanrader. Heb daar ook mijn kozijnen gekocht. heer meijers is toen bij ons geweest en heeft ons een helder en duidelijk advies gegeven. U kunt hem bereiken op 06-52452954.

    succes ermee

  • Aranka van Vliet

    Nooit mee in zee gaan Hele mooie praatje ,maar vraag veel offertes aan Hieruit zal blijken dat E.L.N. duizenden EURO s duurder is Nooit iets tekenen ik ben er ook ingetuind en dat geeft heel veel problemen veel succes aranka

  • kees arts

    ls kijk uit voor je ook maar wat tekent en laat alles wat je bespreekt op papier zetten ik weet niets van hoe alles afgewerkt wordt maar ik lig al heel lang in de clinche met ze ik zou een offerte gevraagd hebben hebben ,maar door bekende colportage technieken heb ik een koopovereenkomst getekend hebben Vraag bij veel bedrijven offertes aan ,bij mij was eln 7400 euro duurder dan bij andere kozijnenboeren vkg keurmerk zegt niet zoveel is geen cosumenten waarborg maar door een vereniging van kozijnenfabrikanten gesticht PAS op er zit ontzettend veel kaf onder het koren er zijn maar een paar echte fabrieken andere bedrijven zijn gewoon tussenhandel en laten ze maken bij bv eln

    ik ben zelf op zoek gegaan voor bv schuco profielen Bij fa mulder in rotterdam worden de kozijnen in eigen fabriek in elkaar gezet moet je ook maar eens een offerte aanvragen bij eln krijg je heel simpel offerte cq koopovereenkomst bij vele andere krijg je heel mooie offertes mvg kees arts

  • Frans

    Niet mee in zee gaan. Ook mij hebben ze een koopovereenkomst laten tekenen zonder dat ik het door had. Goddank slechts voor een klein deel van het huis maar toch heb ik veel eerder 7000 Euro bij elkaar moeten schrapen dan ik had gepland. Tevens bleek na een jaar de boel te lekken omdat ze een en ander niet dichtgekit hebben.

  • jeanne

    ik wil een kunststof schuifpui kopen bij eln die uit rotterdam heeft die ook schuifpuien weet u misschien het adres.

    graag hoor ik van u

    mvgr jeanne

  • restjes

    kan je aan raden een ander bedrijf te nemen.

    de kwalitet is oke maar de service is bagger, heb een kozijn van ze met deur die aanloopt heb inmiddels 8X gebeld.

    zit nu 3 mnd met een deur die aanloopt, ze komen gewoon niet.

  • b vink

    ik ken het probleem ik heb al minstens 5 jaar een voor deur met een gebroken raam ,

    en uitstekende glas scherven wat erg gevaarlijk is maar eln geeft geen gehoor.

    ik ben nu met verschillende kunststof bedrijven bezig maar ze werken allemaal met een

    ander systeem als eln.

    het is afwachten tot dat iemand zich open haald aan ons raam .

    hopelijk komt er iemand die ons een oplossing kan aan bieden.

    ook sommige ramen willen niet goed open of sluiten .en het verkleurd op sommige plaatsen.

    ons dak kappel is aan de binnenkant nooit mooi afgewerkt,

    dus ik raad ook iedereen aan kies ieder ander bedrijf dan eln

    sterkte voor iedereen die net als wij vervelende ervaringen hebben met eln

    groetjes bianca vink

  • Randy Bergsma

    Hallo,

    Ik snap al die “poeha” berichten niet; ik heb de hele achterzijde door ELN laten voorzien van nieuwe kunststof kozijnen, keralitpanelen e.d..

    Ik ben zeer tevreden over ze: top kwaliteit, vakkundige monteurs en een goede service. Natuurlijk zijn het mensen: bij ons zat ook het e.e.a. tegen, maar geen gezeur erover, ze hebben het perfect opgelost.

    Ook kregen wij tijdens de montage nog een keurmeester van VKG op bezoek die de klus controleerde op evt. montagefouten. Niets gevonden door die meneer, dus dat is voor ons een lekker gevoel.

    Als we de voorzijde laten vervangen dan gaan wij dit zeker door ELN uit Enschede laten doen!

  • Anoniem

    Wij hebben in 2011 kozijnen laten plaatsen, hier zijn we erg tevreden mee. Afspraken door ELN zijn goed nagekomen. Echter nu wil onze voordeur niet meer op slot, inmiddels zijn we al 3 maanden bezig een monteur langs te laten komen. Dit gaat erg moeizaam! Ik heb goede hoop dat het uiteindelijk wel gaat lukken, dus geen grote verwijten, maar van een goede klantenservice is in ieder geval geen sprake.