kunstofkozijnen in duitsland

  • Evert

    Hallo Patrick

    We hadden bijna geen schade: op 1 plek binnen moest wat cement aangesmeerd worden. Dit hebben zij verholpen, we hebben zelf gesausd.

    Garantie idem.

    Offerte? Dan zou je appels met peren vergelijken: onze factuur is al 3 jaar oud en jouw huis is ons huis niet … .

    Vraag het lekker zelf aan joh, dan weet je echt waar je aan toe bent. Als je verschillende aanbiedingen kunt vergelijken sla je soms achterover van de prijsverschillen! Overigens: Herr Preuss …. WERKT HIER NIET MEER :):)

    Het fabrikaat bij ons geplaatst is Thyssen. We zijn nog steeds heel tevreden.

    Vrienden laten binnenkort plaatsen door een NL-bedrijf (fabrikaat: ?). Dit is in vergelijking met de Duitse offerte + 20%, maar zij zijn erg onder de indruk van de anti-inbraak-mogelijkheden en dat het roestvrij staal inside ook gecoat is. Als je wilt, kan ik over een week de naam van dat NL-bedrijf op dit forum plaatsen.

    Succes, groeten Evert

  • w ebink

    hallo ik ben op zoek naar een kunstof kozijn een van 300cm breedt en 110 hoog met drie ramen twee moetem draai kiep wezen

    en twee keer 100 breedt en 120 hoog ook draai kiep met glas wat gaat mij dat kosten.

    vr gr w ebink

  • annet

    ik wil kunstof kozijnen laten plaatsen en dus ook hr++ glas weet echt niet waar ik moet beginenn en wie ik het moet laten doen

    dus alsd er mensen zijn die het al hebben gedaan dan hoor ik graag tips

    welke bedrijven okay zijne nof hetduitse berijf ook betsaat en ook veel goedkoper is maar wel goed? wie helpt me op weg/

  • Fina

    Hoi,

    Ik weet niet waar je woont en kan daarom geen adressen doorgeven. Zelf woon ik in Oost-Groningen (100 meter van de grens)

    Ik wil niet anders dan Duitse bouwbedrijven. Heb een nieuwe achterdeur laten plaatsen. In Ned. € 1950,00 zonder te kijken. In Duitsland € 860,00

    Heb ook andere kozijnen/ramen laten vervangen. Heb hier niet meer naar gevraagd in Ned. Je kunt ze in Duitsland zo krijgen als je ze wilt hebben. Ik heb nu incl. rolluiken. Afwerking perfect. Ze nemen al het troep mee, maar dan kun je zelf ook wegbrengen (bijv. oude deur of kozijn) en dan zijn de kosten ook nog lager. Je krijgt een prijsopgave waarop elke hamdeling apart staat vermeld.

    Ook hebben wij onze dak al door een Duits bedrijf laten vervangen. Niets dan lof.

    Hoop dat je hier iets aan hebt.

    mvg Fina

  • kuipers

    beste fina

    ik woon in assen en ik wil ook graag een offerte van een duitse kozijnen

    heef u mischien een e-mail adres voor mij of een telefoonnummer.

    mvg s.kuipers

  • Hoekstra

    Beste Evert,

    Ook deze leverancier bekeken. Ben benieuwd naar de kwaliteit van de kozijnen en met name de afwerking van de naden. Is dit een beetje mooi afgewerkt?

    Tevens ben ik benieuwd wie de kozijnen komt inmeten en komt monteren. Is dit een hollandse firma? Hebben ze houtnerf en verdiepte profielen?

    Groeten,

    Niels Hoekstra

    (Ook Heerde)

    Evert Schreef:

    ——————————————————-

    > http://rebau-fenster.de/

    > kunstof kozijnen en serres -

    > 20km over de grens - A12/E35 A3/E35 U6

    >

    > hebben afgelopen week bij ons alle houten kozijnen

    > en deuren vernieuwd

    > - wij zijn heel tevreden.

    >

    > Groeten Evert,

    > Heerde - bij Zwolle

  • Hoekstra

    Ls,

    Indien mogelijk wil ik wel eens bij je komen kijken naar de afwerking etc..

    Laat even weten dan stuur ik je mijn mailadres voor uitwisseling

    gr,

    Niels

    Evert Schreef:

    ——————————————————-

    > http://rebau-fenster.de/

    > kunstof kozijnen en serres -

    > 20km over de grens - A12/E35 A3/E35 U6

    >

    > hebben afgelopen week bij ons alle houten kozijnen

    > en deuren vernieuwd

    > - wij zijn heel tevreden.

    >

    > Groeten Evert,

    > Heerde - bij Zwolle

  • jbbouw

    Wanner U een goede prijs zoekt voor super kwaliteit maal ik U graag en vrijblijvend een offerte. tel 0648848282.

  • ed van zonneveld

    Geachte heer

    wij wonen in Almere in een eengezinswoning en hebben een dakkappel van ong 4 meter breed en in dat dakkappel wil

    ik kunsttof kozijnen laten plaatsen en aan de zij kanten zitten 2 kiep klapramen en wil met ventilatie roosters aan welke prijs

    moet ongeveer denken het moet gedemonteerd en gemonteerd worden

  • hjvanderweide

    ik ben op zoek naar kunstofkozijnen wie weet een goedkoop en goed adres in duitsland . ik woon bij dalen in de buurt