kunststof kozijnen uit Duitsland

  • Toon

    Ik hoor dat ook duitse kunststofleverenciers leveren in Nederland. Wie weet goede/betrouwbare firma's die goede produkten leveren tegen dito prijzen?

    Graag tel.nr's en/of namen.

  • Erik Camman

    wij. neem even contact op voor onze B2B-concepten.

  • Iveta

    hoi Toon

    ik kan mischien nog betere prijzen geven. Ik heb productie in Centraal europa van duitse profielen. dus goede kwaliteit is het zeker. Verschillende kleuren, alle maten. Het gaat om kunstof kozijnen, deuren, garagedeuren, en ook houten deuren, ramen. Ik hen ook dakpannelen in aanbieding en alle andere sort van bouwmateriaal.

    ik kan ook montage van ramen leveren, en 10 jaar garantie

    Als je geinteresseerd bent, laat me het weten, 0648497142

    groetjes, Iveta

  • A. Bouwman

    hallo…

    Mijn familie heeft recentelijk Duitse kozijnen laten inzetten bij een kunststof leverancier. Hun website is www.goedkoopkozijnen.nl Moet je maar kijken of het ook iets voor jouw is. Ze zijn ongeveer 50% goedkoper dan de meeste andere en hun producten zijn super mooi. Ze werken landelijk en maken gratis offerte. Kijk op hun website voor contact gegevens, mijn familie is super tevreden, en als ik mijn tweede hypotheek kan regelen, ga ik ook un bellen.

    MVG

    Bouwman

  • van koot

    We hebben een huisje in wippingen ,en willen graag een adres daar in de buurt waar deuren en kozijnen zijn te koop. Als je een adres heb zou u mij een enorm plezier doen

    met vriendelijke groet

    van koot

  • Eddie

    www.kozijnenhomepage.nl

  • John Bonnes

    Ik ben zelf verkoper in nederland van kozijnen uit Duitsland dus voor een offerte klik maar even op mijn site http://www.azkozijn.nl

    met vriendelijke groeten,

    John Bonnes

  • jbbouw

    Wanneer U nog niet voorzien bent maken wij U graag een zeer aantrekkelijke aanbieding,mail even de maten of bel 0648848282

  • jo florax

    ik zoek leveranciers voor een schuifpui b 264, h240

    de levering moet naar sittard

  • evers

    brocking fenster ammeloe vreden tel 06 200 30 782