Kunststofkozijnen

  • Ronald

    Ik wil graag de huidige houten kozijnen vervangen door kunstof. Nu heb ik twee merken voor profielen Schuco en Inoutic die mij wel bevallen. Weet iemand de verschillen en moet een bedrijf aangesloten zijn bij de VKG voor meer garantie op de kwaliteit van monteren. Ik zie nog al wat prijsverschillen

    gr. Ronald

  • gabber

    Ik weet niet of je reeds voorzien bent maar misschien heb je wat aan www.kozijnscan.nl daar heb ik een goede leverancier gevonden en die zijn altijd aangesloten bij het VKG wat inderdaad erg belangrijk is vind ik

    succes

  • Marcel van der Linden

    Beste Ronald,

    Wij leveren beide merken. Wij zitten in Duitsland en hebben al meer dan 25 jaar ervaring met kunststof kozijnen. Beide merken zijn van een goede kwaliteit er zit alleen een prijsverschil in vergelijk het maar met bv een Mercedes of een Volkswagen. Wij zijn over het algemeen goedkoper dan een NL leverancier. Voor meer informatie kun jij mij gerust bellen onder nummer 06–52455340

    ps Wij werken niet met provisie verkopers

  • jbbouw

    Wanner U nog niet voorzien bent ben ik gaarne bereid een vrijblijvende prijs te maken, gegarandeerd de goedkoopste uitstekende kwaliteit. bel 0648848282.