Welke aanbieders en waarop letten bij aanschaf kunststof kozijnen

  • ThomasD

    Hallo,

    Ik zou graag willen weten waar men op moet letten bij de aanschaf van kunststof kozijnen.

    En bij welke aanbieders zou ik het beste offertes op kunnen vragen waarbij de kwaliteit van de kozijnen (ongeveer) gelijkwaardig moet zijn.

    Ik heb namelijk het idee dat elke aanbieder zijn product als beste beschouwd terwijl ik een leek ben en dus niet weet waar ik op moet letten.

    Daarnaast zegt de ene particulier dit terwijl de ander weer wat anders zegt. De bekende bomen door het bos niet meer kunnen zien. Grr…

    Wij willen ons gehele huis van kunststof kozijnen voorzien

    2 schuifpuien van elk 2,50 breed en 2,45 hoog

    2 tuindeuren in totaal 2,00 breed en 2,10 hoog

    1 voordeur van 1,03 breed en 2,18 hoog

    2 rdraai/kiepramen van 1,25 breed en 1,25 hoog

    2 draai/kiepramen van 1,02 breed en 1,02 hoog

    2 hoge draai/kiepramen in totaal 2,00 breed en 3,00 hoog

    alle draai/kiepramen moeten voorzien zijn van horren en er moet op een raam (2,00 bij 3,00) een rolluik komen

    Kan iemand mij zeggen wat dit ongeveer moet gaan kosten ?

    Indien ik met een een partij in zee zou gaan dan moet hij wel aangesloten zijn bij een branchevereniging etc.etc.

    Wie kan ons helpen ?

    Alvast bedankt.

  • Philip

    Hallo Thomas,

    Ik ben zelf leverancier van kunststof kozijnen en in die zin zou ik graag een keer een afspraak maken om eens langs te komen.

    Persoonlijk zou ik verschillende offertes aanvragen. Zo krijg je een goed beeld van de gemiddelde prijs. Wat niet wil zeggen dat de goedkoopste ook de beste keus zal zijn. Maar de duurste ook niet.

    Daarbij zou ik letten op het product. Wat is de kwaliteit, de uitstraling, garantie, ed. Het is ook belangrijk om het verhaal aan te horen. Heeft de verkoper verstand van zaken, ziet hij details, probeerd hij je te overbluffen. En kijk een beetje uit met zzp-ers en snelle kleine bedrijven. Die kunnen zomaar ineens onvindbaar blijken als je een probleem hebt met de garantie. En betaal nooit alles vooruit.

    Ik ben van Zona Kunststofkozijnen. Een klein bedrijf, maar niet snel. Ik ben ook van huis uit geen verkoper maar meer uitvoerend. Ik let graag op de details, waardoor de afwerking gegarandeerd goed is.

    Kijk voor meer informatie op www.zonakunststofkozijnen.nl

    Ik hoop dat ik je een beetje op weg geholpen heb en ik hoop van je te horen.

    Vriendelijke groeten,

    Philip Riem

    Zona kunststofkozijnen