Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn werk op het gebied van de kunststoffen.

Als deze informatie voor U interresant is, kunt u hier een bericht achterlaten met een e-mail adres.

Via dit e-mail adres stuur ik u dan mijn volledige c.v.

Opleidingen algemeen

MAVO (D-niveau) : geslaagd 8-juni-1989

SOM (vliegtuigbouw kunststof) : geslaagd 14-juni-1991

Elsevier (kunststoffen) : geslaagd 13-maart-1995

Tekenaar/constructeur piping : deelexamen wiskunde/mechanica 10-juni-1996

Elsevier (ongelegeerd staal/gietijzer): geslaagd 18-januari-1997

MKT-C (composiettechnologie) : geslaagd 26-juni-2001

Schakelcursus (MBO4-HBO) : laatste tentamen januari 2003

Opleidingen binnen Fokker

Tekenen en tekeninglezen kunststof : diploma 15-april-1994

Composiet metaallijmen : diploma 5-februari-1991

Aluminium en aluminiumlegeringen : diploma 30-januari-1992

Tekeninglezen samenbouw : certificaat 14-mei-1992

Kwaliteitszorg : certificaat 3-juni-1992

mengen van hars en sealant : certificaat 15-maart-1993

Kwaliteit en luchtvaartwetgeving : certificaat 4-mei-2000

Ervaring opgedaan met:

Fokker aircraft B.V

· Het uit kunststof vervaardigen van producten en het samenbouwen van deze producten tot vliegtuigonderdelen; e.e.a. met behulp van mallen, kalibers, en hulpmaterialen. Deze bewerkingen werden uitgevoerd volgens tekening, bewerkingsbladen en voorschriftenboeken.

· Zelfstandig onderhoudsmonteur ten behoeve van c-check boeing 747 bij de K.L.M te Schiphol.

· Gedetacheerd als groepsleider van de groep ?aanmaak interieur bekleed?van 1 november 1993 tot 30-mei 1994.

· Het werken in ploegendienst.

KST B.V

· Het uit thermoplasten vervaardigen van producten voor de chemische en petro chemische industrie, deze producten werden vervaardigd door middel van handlassen, spiegellassen, polyfusielassen en extrusie lassen.

· Project begeleiding bij het vervaardigen van een waterzuivering voor philip morris te Bergen op zoom.

· Zelfstandig opnemen van werk bij de klanten en het bestellen van onderdelen.

· Storingsdiensten draaien.

Fokker aircraft services

· Het repareren van kunststof vliegtuigonderdelen d.m.v handlay up, prepreg reparaties enz., de onderdelen bestaan uit zowel interieur (zijpanelen, vloeren enz) als exterieur (flight controls, radomes, motoren).

· Zelfstandig kunststofreparaties uitvoeren in het buitenland aan vliegtuigen die door schade niet naar Nederland kunnen komen. Dit is inclusief voorbereidende werkzaamheden en het papierwerk wat er bij komt.

· Het werken in ploegendienst

· Momenteel ben ik bezig met het traject voor stempelbevoegdheid.

· Betrokken bij het ontwikkelen van kunststof kogelvrije cockpit deuren voor de fokker 100 en de fokker 70.

Technische voorbereiding door voor projecten.