Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging in mijn werk op het gebied van de kunststoffen.
Als deze informatie voor U interresant is, kunt u hier een bericht achterlaten met een e-mail adres.
Via dit e-mail adres stuur ik u dan mijn volledige c.v.
Opleidingen algemeen
MAVO (D-niveau) : geslaagd 8-juni-1989
SOM (vliegtuigbouw kunststof) : geslaagd 14-juni-1991
Elsevier (kunststoffen) : geslaagd 13-maart-1995
Tekenaar/constructeur piping : deelexamen wiskunde/mechanica 10-juni-1996
Elsevier (ongelegeerd staal/gietijzer): geslaagd 18-januari-1997
MKT-C (composiettechnologie) : geslaagd 26-juni-2001
Schakelcursus (MBO4-HBO) : laatste tentamen januari 2003
Opleidingen binnen Fokker
Tekenen en tekeninglezen kunststof : diploma 15-april-1994
Composiet metaallijmen : diploma 5-februari-1991
Aluminium en aluminiumlegeringen : diploma 30-januari-1992
Tekeninglezen samenbouw : certificaat 14-mei-1992
Kwaliteitszorg : certificaat 3-juni-1992
mengen van hars en sealant : certificaat 15-maart-1993
Kwaliteit en luchtvaartwetgeving : certificaat 4-mei-2000
Ervaring opgedaan met:
Fokker aircraft B.V
· Het uit kunststof vervaardigen van producten en het samenbouwen van deze producten tot vliegtuigonderdelen; e.e.a. met behulp van mallen, kalibers, en hulpmaterialen. Deze bewerkingen werden uitgevoerd volgens tekening, bewerkingsbladen en voorschriftenboeken.
· Zelfstandig onderhoudsmonteur ten behoeve van c-check boeing 747 bij de K.L.M te Schiphol.
· Gedetacheerd als groepsleider van de groep ?aanmaak interieur bekleed?van 1 november 1993 tot 30-mei 1994.
· Het werken in ploegendienst.
KST B.V
· Het uit thermoplasten vervaardigen van producten voor de chemische en petro chemische industrie, deze producten werden vervaardigd door middel van handlassen, spiegellassen, polyfusielassen en extrusie lassen.
· Project begeleiding bij het vervaardigen van een waterzuivering voor philip morris te Bergen op zoom.
· Zelfstandig opnemen van werk bij de klanten en het bestellen van onderdelen.
· Storingsdiensten draaien.
Fokker aircraft services
· Het repareren van kunststof vliegtuigonderdelen d.m.v handlay up, prepreg reparaties enz., de onderdelen bestaan uit zowel interieur (zijpanelen, vloeren enz) als exterieur (flight controls, radomes, motoren).
· Zelfstandig kunststofreparaties uitvoeren in het buitenland aan vliegtuigen die door schade niet naar Nederland kunnen komen. Dit is inclusief voorbereidende werkzaamheden en het papierwerk wat er bij komt.
· Het werken in ploegendienst
· Momenteel ben ik bezig met het traject voor stempelbevoegdheid.
· Betrokken bij het ontwikkelen van kunststof kogelvrije cockpit deuren voor de fokker 100 en de fokker 70.
Technische voorbereiding door voor projecten.