kunststof schuifpui

• Nan

wie heeft er goede ervaring met een bedrijf welke kunststof schuifpuien levert / plaatst.

Graag namen van bedrijven

• Margriet

Ik heb wel een naam van een bedrijf waar je vooral NIET moet kopen

Haddering Geveltechniek. Waardeloos, geen service.

We hebben een schuifpui van 7 jaar oud die niet meer te repareren is.

Wij zijn dus ook op zoek naar namen van een GOED bedrijf!

• N.van Beek

Ja, bij mij.

• M. de Wilde

Niet bij Kozijn Visie uit Haarlem laten doen!

We zijn nu ongeveer een jaar bezig en nog niet alles is bij ons geplaatst en afgemonteerd.

• Hoekstra

Je kunt vertrouwd en goed bij Kroonkozijn in nederland een schuifpui kopen of bij ELN in enschede. Deze kan miscchien je schuifpui wel repareren.

Belangrijk is het merk van het profiel te weten en het merk van het beslag.

Er zijn heel veel bedrijven die er een potje van maken maar ook hele goed let erop dat ze zijn aangesloten bij het vkg

• Martijn(Flitsservice.nl

Ben nogal tevreden over Nieuw perspectief (VKG) uit Almere. ik heb net de boven verdieping door ze laten doen. Ziet er netjes en verzorgd uit.

• D. Beukema

Ik zou graag met u in contact komen over uw bevindingen met Kozijn Visie

Momenteel heb ik namelijk ook een overkomst met hen gesloten en ben ook niet tevreden over hun manier van werken.

mijn email adres is d.beukema@syntegra.nlM. de Wilde schreef:

>

> Niet bij Kozijn Visie uit Haarlem laten doen!

> We zijn nu ongeveer een jaar bezig en nog niet alles is bij

> ons geplaatst en afgemonteerd.

• Sandra

Probeer het eens bij ELN kunststoftechniek. Zij hebben onlangs ook bij onsgeplaatst. prima service. Onze adviseur is de heer Meijers (06-52452954)

groet

Sandra

• Marlous

DB Besign bouw heeft bij ons tuindeuren geplaatst, geen aanbetaling, standaard politiekeurmerk en goede service. Ik ben 3 referentie adressen geweest deze mensen waren zeer tevreden, en ik nu ook.Alles werd netjes afgewerkt en met alle keurmerken.En ik hoefde niets aan te betalen.Je kunt ze zo bellen: Enschede: 053-4837500 of Oldenzaal 0541-530516.

Veel succes