kunststof kozijnen

• sylvia

wij zijn van plan op redelijk korte termijn (waarschijnlijk volgend voorjaar) kunststof kozijnen aan te schaffen evenals een dakkapel.

We hebben reeds 3 bedrijven uitgenodigd om een offerte te komen maken de komende weken. We hebben uit alle tot nu toe verzamelde info begrepen dat het belangrijk is dat het bedrijf waar we mee in zee gaan aangesloten is bij de vkg.

Wie oh wie heeft nog meer tips waar we op moeten letten, of wie kent een bedrijf waar hij/zij goede ervaringen mee heeft, die tevens enigszins betaalbaar is???

Alvast bedankt voor reakties.

• Sandra

Beste Sylvia,

Wij hebben net zelf kunststof kozijnen laten plaatsen door ELN kunststof techniek. Wij hebben ook een aantal offertes opgevraagt onder andere bij Keurkozijn en Exacta die bleken ruim de helft duurder te zijn. Wij zijn super tevreden en het valt zeker aanteraden om eens een offerte bij hen op te vragen. Bij ons is de heer Meijers langsgeweest (telefoon 06-52452954)

groetjes Sandra

• Design Bouw

Geachte Sylvia,

Ik wil graag reageren op jullie Email op de kk pagina.

Design Bouw BV is een bedrijf die landelijk werkt en dus ook landelijk referentie adressen heeft.

Het grote voordeel dat U heeft als u met Design Bouw gaat renoveren is het volgende:

Geen aan betaling (u betaald pas NA montage)

Schuco kunststof kozijnen KOMO gekeurd

Politiekeurmerk standaard SKG**

HR++ glas standaard KOMO en KIWA Keurmerk

Kunststof binnenafwerking

Keuze uit 1500 voordeuren

Montage in eigen beheer ( 7 werkploegen met minimaal 5 jaar werkervaring)

10 jaar garantie op alles

Geen voorrij kosten (10 jaar)

Graag bezoeken wij u (kostenloos)thuis om een gerichte offerte te maken.

U krijgt de mogelijkheid om diverse referenties te bezoeken

Om ons informatiepakket te ontvangen kunt u ten allen tijde Mailen of bellen met:

Email:info@designbouw.nl

Tel:053-4837500

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest

• Marlous

Graag verwijs ik jullie naar het bedrijf die bij ons alle kozijnen hebben veranderd in kunststof kozijnen, DB Design Bouw heeft bij ons het hele huis met nieuwe kozijnen geplaatst, nieuwe tuindeuren en een hele sjieke voordeur.Wij hoeften niets aan te betalen, en ze waren verruit goedkoper dan de andere bedrijven die wij over de vloer hebben gehad.Ik ontving na afspraak een brochure en een referentie lijst van de door hun geplaatste huizen en moest maar eens gaan kijken. Ik ben toen aan de mensen wezen vragen, hoe hun ervaringen waren met dit bedrijf, en kreeg toen een positief advies.Sinds dien hebben wij kunststof van dit bedrijf en ik moet erbij zeggen dat alles dat wat er belooft wordt ook is waargemaakt.Ik geef hierbij het telefoonummer: 0541-530516 of 053-4837500.Heel veel succes.

• kozijn select

kozijn select is een landelijk org: welke afkomstig is uit de hanssen groep

de hanssen groep bestaat dit jaar 25 jaar

alle kozijnselect dealers zijn opgeleid in het plaatsen van kunsstof kozijnen en serres kozijn select bied u trocal en kommerling kozijnen vragen geen aanbetaling

en leveren u kozijnen volgens de vkg normen (komo keur ,politie keur merk 10 jaar garantie ook op kleur echtheid meer info www.kozijnselect .comsylvia schreef:

>

> wij zijn van plan op redelijk korte termijn (waarschijnlijk

> volgend voorjaar) kunststof kozijnen aan te schaffen evenals

> een dakkapel.

> We hebben reeds 3 bedrijven uitgenodigd om een offerte te

> komen maken de komende weken. We hebben uit alle tot nu toe

> verzamelde info begrepen dat het belangrijk is dat het

> bedrijf waar we mee in zee gaan aangesloten is bij de vkg.

> Wie oh wie heeft nog meer tips waar we op moeten letten, of

> wie kent een bedrijf waar hij/zij goede ervaringen mee heeft,

> die tevens enigszins betaalbaar is???

> Alvast bedankt voor reakties.