z-windows

  • Frans

    Iemand ervaringen met Z-Windows? en/of z'n dealers?

  • Mike

    Wat ik weet en hoor: kozijnen worden gemaakt bij van dam en de koning, deze fabriek heeft personeels problemen en leveren daarom niet de kwaliteit die geleverd moet worden.

    Iedereen kijkt altijd op tegen Z-Window door de manier van reclame maken ect. maar in werkelijkheid is het niet zo geweldig.

  • jan willem

    Ik zou zeker niet naar de Konstruktie in Alkmaar gaan, wat een onbehouwen boer!

    Wij hebben recht op garantie, maar die weigert hij na te komen.

  • cor

    Wij hebben in 2002 kozijnen in onze nieuwbouwhuis, door Z-Windows Alkmaar, laten plaatsen in 2004 waren nog niet de laaste problemen opgelost, nu is de meerpuntsluiting van de voordeur stuk en de deur kan niet open ook het glas in zijraam van de voordeur is stuk, eerst een “fin” aan de zijkant van het glas en nu is het door gelopen tot een barst.

    Heeftiemand goede ervaring met een monteur in de omgeving van Heerhugowaard?

  • Th

    kan iemand mij helpen aan het adres van z-windows, heb aangetekende brief gestuurd i.v.m. garantie maar niks terug gehoord.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen….

  • andre h

    Beste Th,

    Even door Googlen dan kom je er vanzelf

    Misschien een beetje laat maar het werkt wel zo.

    Van Dam en De Koning

    Fruiteniersstraat 16

    3334 KA Zwijndrecht

    (industrieterrein De Geer)

    T (078) 629 55 66

    F (078) 629 55 68

    E info@vandamendekoning.nl

    I www.vandamendekoning.nl

  • Christel

    Ik heb slechte ervaring met Z-windows. Ik heb in 1999 de achterkant van mijn huis vervangen door kunstofkozijenen en schroten. Deze week is er een schroot naar beneden gedonderd en blijkt het geen kunsstof te zijn, maar gewoon spaanplaat met een laagje …???