Fabricage kunststof plaat/plantenbak

• Ton

Hallo

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij een kant en klaar eind produkt kan maken, dus inclusief

mallen ed.

Het gaat om kunststof platen van ongeveer 100x40cm, waarin een aantal plantenbakken ed. zijn

geintergreerd, het zou uit 1 geheel gemaaakt (gespoten oid.) moeten worden, omdat het geheel

waterdicht moet zijn.

Welke kunststof hiervoor het best geschikt is weet ik niet…het eindproduct moet stevig zijn

(minimaal dezelfde sterkte als b.v. een zwarte gamma emmer) en het liefste ook nog in kleuren

leverbaar (uni).

Het is een beetje lastig uitleggen zo, maar een tekeningetje krijg ik niet op het forum, dus iemand

die denkt iets voor me te kunnen betekenen kan mij een mailtje sturen, je krijgt dan het

tekeningetje toe gemaild.

O ja nog iets, het gaat om evt. een grotere serie platen, als het lukt deze platen te laten maken,

en ook nog voor de goede prijs, zal het minimale aantal platen 320 stuks zijn.

Groeten Ton

• johan

hallo Ton op je vraag om kunststof plantenbakken te maken

kan ik je mee delen dat ik een ervaren kunststoflasser / plaatwerker ben

en kan de plantenbakken evt voor je maken

deze zijn dan water en gas dicht gelast.

ben momenteel bezig een klein bedrijfje op te starten als kunststoflasbedrijf

heb 15 jaar ervaring in dit werk.

met vriendelijke groet Johan

thermo-lasdokkum.

• Gerrit

Ton, neem eens contact op met Jago Lachmeijer van GejaTECH.

Verricht ook voor ons bedrijf werkzaamheden zoals productontwerp, -ontwikkeling inclusief 3D cad file ed.

• Jago

Hallo Ton,

Voor het aantal wat je noemt, zit ik eventueel aan thermovorming te denken, ook wel vacuumvorming genoemd. Er wordt een 3D-mal gefreesd waar dan een verwarmde kunststofplaat overheen gezogen wordt. Dat is niet zo arbeidsintensief, zodat de kostprijs relatief laag kan zijn. De sterkte en stijfheid krijg je door met rillen ed. te werken. Stuur anders maar eens je tekening.

Groeten,

Jago.

• Jansen

Wij zijn fabrikant van kunststof platen, tevens zijn er mogelijkheden voor het maken van eindproducten, o.a. vacuumvormen. Zie onze website: www.jansenkunststoffen.nl