offertes

• leon hoenjet

Wij hebben inmiddels enkele offertes aangevraagd ( regio Utrecht )

voor onze gehele woning. De prijzen verschillen enorm.

We zijn onder andere geweest in de showrooms van Knipping, Formule Kozijnen en VN Kozijntechniek.

Bij alle drie deze leveranciers komen we steeds andere dingen aan de weet.

Onze woning telt een glas oppervlakte van 33 M2.

1 x voordeur en 2 x achterdeur.

Wie o wie weet waar we moeten zijn en of er nog andere zijn met een redelijke

offerteprijs.

We willen graag binnen enkele dagen beslissen omdat we er al geruime tijd mee bezig zijn.

groet

Leon

• Eddie Meijers

Voor een voordelige offerte moet u bij Meijpro zijn. Wij leveren goede kwaliteit (Rehau) voor een voordleige prijs. Geef mij even de maten van de kozijnen door, zodat ik u een voordelige en geheel vrijblijvende offerte kan uitbrengen. tevens hebben wij vele referentieadressen bij u in de buurt, zodat u zelf een indruk van ons werk kunt krijgen. Uiteraard mag u ook een afspraak met ons maken. Wij laten u dan in een half uur alle mogelijkheden zien. kijk maar op onze website www.meijpro.nl of bel mij 06-55885099

Met vriendelijke groet,

Eddie Meijers

• d&m

hallo,

Om hoeveel kozijnen gaat het precies, wat zijn de precieze maten, en welke kleur wilt u het liefst? Wij leveren kozijnen in diverse kleuren, maten en modellen, eventueel ook met houtnerf structuur. Ook leveren wij diverse soorten deuren.

Op al onze producten krijgt u garantie. Wij zijn de goedkoopste van de regio utrecht. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen, u krijgt dan binnen enkele uren een vrijblijvende offerte, tel 0306361563 of 0640647483

m.vr.gr. D&M

• a30

Ik ken en bedrijf die zeer correct is in zowel prijs als de gehele afhandeling

Zo kennen ze geen aanbetaling snelle levering en correcte service.

Mocht je belangstelling hebben mail me dan even.