GRATIS OP VAKANTIE BIJ EEN RENOVATIE.

• Santhy

Ik weet een bedrijf dat een geheel verzorgde vakantie regelt wanneer u uw huis geheel van kunststof kozijnen laat voorzien.

Mail wel even naar me dan verzorg ik een afspraak met de desbetreffende adviseur voor u!

U krijgt tevens bij de vrijblijvende afspraak een lekker flesje wijn!

Ik hoor het wel,

Santhy

• E.M.

welk bedrijf is dit dan wel?

• Santhy

Ik kan je de info sturen als je een mail naar me stuurt met al je gegevens.

Ook vertel ik dan meteen hoe je een afspraak kan maken met dit bedrijf.

succes

• susan

de kozijnen zijn zeker zo duur dat je zelf uiteindelijk voor je vakantie betaald????

niet intrappen zou ik zo zeggen.

• Gijs Heers

Nooit doen, jij bepaalt toch liever zelf waar je de spaarzame vrije dagen op vakantie gaat? Het komt uit de lengte of de breedte maar door de aanschaf van die kozijnen betaal je die vakantie uiteindelijk toch zelf.

Ga maar eens in België kijken naar kunstof kozijnen, vergelijk de prijs met verschillende nederlandse aanbieders en je zult versteld staan wat voor een bedrag je overhoudt om zelf een vakantie naar wens te gaan regelen!!!

• Patrick

Jammer dat er mensen zijn die andermans bedrijf zwart maken zonder dat ze weten waar ze over praten. Ik heb mijn kozijnen laten vernieuwen en heb het geld voor de vakantie als korting gekregen. Het was uiteindelijk een mooie prijs. Kwaliteit en Service gaat altijd boven alles bij hen. Van het geld dat ik als korting kreeg heb ik uiteindelijk zelf alsnog een reisje geboekt. Succes Santhy.

• Gijs heeres

Toch grappig dat consumenten blijven geloven fantastische aanbiedingen te hebben wanneer ze het gevoel hebben dat er iets weggegeven wordt. Jij koopt je bankstel zeker ook bij Seats en Sofa's, krijg je er een mooie mountain - bike bij!! En als je zegt dat je die niet wilt maar korting dan weet ik zeker dat er met die prijs iets is te doen…

• peet

Hier moet je niet voor gaan. het blijft alijd de vraag ofdat ze er niet teveel aan verdienen. Maar kijk ook ff hoelang ze er me bezig zijn a' 45 euro per uur per man +materiaal en etc. Ik heb heel mijn huis laten doen incl garagie deur voor 21000 euro's maar het is wel naar mijn zin en zonder vakantie. In mijn ogen kan je er beter er bij blijven en de monteurs een bakkie koffie geven dan op vakantie gaan. Ik heb dan ook gekozen voor een klein bedrijf met persoonlijk contact en zonder aanbetaaling