Hr. Peters, ik neem aan dat u bij het bedrijf werkt? Of toch een enthousiaste klant?
Ik wil op dit forum geen reclame maken voor Keurkozijn, want er zijn genoeg tegenberichten, bv op de VARA-site. Wij hebben gewoon alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen. En, wetende (!) dat dit bedrijf gemiddeld duurder is als collega-kozijnenboeren (sorry), maar wel afspraken nakomt (voor zover dan) en service biedt, hebben wij hiervoor gekozen.
Maar waar ik me wel druk over maak (zie link in mijn vorige bericht), is dat mensen op de VARA-site hun ongenoegen uiten over de werkwijze: ze zijn er ‘ingetuind’ na het gladde verkooppraatje van de vertegenwoordiger. Hoezó ingetuind? Wie werkt er nu voor wie? Hoe kan je, als het om zoveel geld gaat, zomaar je handtekening zetten. Nodig je niet eerst een aantal vertegenwoordigers uit? De consument beslist zelf wel aan wie hij zijn geld geeft, toch? Gladde praatjes of niet. Bevalt het je niet, dan zet je toch je handtekening niet? Genoeg kozijnenboeren, mét VKG keurmerk.
Reacties welkom.