wie kan er kozijnen plaatsen?

• mw der

Mijn man en ik zijn op zoek in de kop van noord-holland naar iemand die deskundig is in het plaatsen van kunstof kozijnen,voor een redelijke prijs.Wij zorgen voor de kozijnen en u plaatst ze.

neem even per email contact op voor een eventuele afspraak.

• Iveta

Hoi,

Mijn naam is Iveta en ik ken goede montage mensen. Ze komen mijn ramen platsen over 4 weken, en zouden ze ook die van u kunnen plaatsen voor goede prijs.

De mensen zijn uit Oost Europa, en zouden het kunnen doen ook met afwerking, dus stukken rondom ramen en deuren.

over hoeveel ramen gaat het, hoe snel heeft u ze nodig, en wat is ongeveer prijs wat u zou voor the plaatsing willen betalen?

Ik woon ook in Noord Holland, dus voor de mannen zou het geen moiete zijn en ik denk, dat ik u veel mooiere prijs kan geven.

groeten

Iveta

0648497142

• mevr dr

Hoi Iveta,

Ik weet niet wat ze vragen ,maar ik wil 2 ramen geplaatst hebben,die ik zelf bestel van ongeveer:

150cm breed en 109cm hoog.

Komen deze mensen dan niet eerst zelf kijken? en nameten?

Ik wil graag een offerte,dan kunnen we verder praten.

groetjes,Mevr dR

• mevr dr

Hoi iveta,

Misschien kunnen ze wel een leuke offerte neerleggen inclusief de ramen? dan hoef ik ze niet zelf te bestellen!!

als ze een leuke offerte neerleggen,worden het misschien wel 4 ramen van die afmeting.

je kan me eventueel mailen op ddrc505@hotmail.com

• Iveta

Ik heb offerte gestuurd naar uw email adres.

groeten

Iveta

0648497142

• sabri

Hoi Iveta,

Ik wil ook 4 kunststof kozijnen laten plaatsen. Ik kan de kozijnen zelf inkopen.

Ik wil dus ook graag weten wat dat gaat kosten en of ze langs kunnen komenom te kijken. Zit trouwens ook kleine stukjes metselwerk bij.

gr

Sabri

• mike

Hoi,

Ik las dat uw op zoek bent na ``ervaren`` monteurs voor het plaatsen van de kozijnen. Zelf plaats ik kunstof- hout en alluminium kozijnen.

Daarbij deuren, schuifdeuren en dakkapellen.

Mijn werkervaring is ruim 3 jaar, dat samen met mijn collega met een ervaring van 20 jaar. Als u eventueel intresse heeft kan u alsnog reageren.