Goedemorgen
Ik begrijp dat U ook een offerte aangevraagd heeft bij Ster kozijnen .
Enkele puntjes om op te letten :
Ik kreeg een linksdraaiende achterdeur , en er zat toch echt een rechtsom draaiende in . (**Foutje van de verkoper**)
Een nieuw kozijn was wel mogelijk , maar **dan moest ik ook wat water bij de wijn doen**
Dat begrijp ik dus niet , want het is niet mijn fout dat er een verkeerd kozijn geplaatst wordt .
Men heeft de de deur omgezet , met als gevolg dat er nogal wat gaten in zaten , die door de fabriek hersteld zijn , maar….enkele daarvan zijn nog steeds te zien .
Het rubber in de deur is ook beschadigd , en in plaats van de hele lengte te vervangen , is er een stukje van ongeveer drie centimeter tussen gezet , en is dus duidelijk zichtbaar , en dat zal wel zo blijven ook .
De raamdorpels zaten er scheef in , met aan elke zijkant zat 2 1/2 cm cement . Dat was makkelijker dan een tegel op maat te zagen en er tussen te plaatsen . Dit is verholpen , want ze hebben boven en beneden de dorpels er uit gehakt , en er nu wel sluitend , van muur tot muur , terug geplaatst .
De glaslatten aan de binnenkant van de achterdeur vertoonden nogal wat kieren , of zaten te strak tegen elkaar , maar dat is inmiddels verholpen .
De zijkant van de raamdorpels zijn met een viltstift bijgewerkt , maar uiterst slordig . Ook dat zal wel zo blijven .
Om de bijbestelde horren heb ik moeten vragen , want anders , al is dat een hypothese , had ik ze waarschijnlijk niet gekregen . ( Dit is , zoals ik al meldde , uiterst subjectief )
Dus:
Verkeerd om draaiende deur geplaatst .
Raamdorpels in eerste instantie prutswerk
Kieren en opstaande glaslatten
Zijkant raamdorpels zien er nog steeds niet uit (erg zichtbaar !!)
Rubber in de achterdeur provisorisch gerepareerd . (Blijft zichtbaar)
De vele malen , dat ze hier geweest zijn om het e.e.a. te herstellen , heeft dat ons veel tijd gekost , ( wij werken alle twee ) en van enige financiële compensatie was geen enkele sprake , terwijl dat , gezien de vele verloren uren , zeer gepast zou zijn .
En wat me vooral dwars zit , is dat ik water bij de wijn zou moeten doen , om een correct kozijn geplaatst te krijgen , een fout , waar ik geheel buiten sta .
Na alle problemen , en de oplossingen , zijn er dus vier resterende zaken :
De zijkant van de raamdorpels slordig bijgewerkt (groen) aan de voorkant , en erg zichtbaar
De nog zichtbare gaatjes is de achterdeur .
Het stukje rubber dat er tussen gezet is . (erg zichtbaar)
Geen enkele financiële tegemoetkoming voor de vele overbodig verspilde uren , want als alles in één keer goed geplaatst was , was dat niet nodig geweest .
Dit zijn mijn ervaringen met Ster kozijnen ………..
JaaP
Mocht er evt toch een al dan niet bescheiden financiële tegemoet-koming gedaan worden , wat ik zeker niet verwacht, laat ik U dat weten …….