bisonyl

• martijn

voor een ontwerp waarbij ik hopelijk (mits tijdig af) mee wil gaan doen aan het beste idee van nederland ben ik op zoek naar een leverancier die mij offerte kan doen voor grote hoeveelheden bisonyl en mij kan helpen aan datasheets, lijmsoorten om te verlijmen/stiksels om te naaien/ogen om te verbinden of mij met bedrijven in kontakt te kunnen brengen die dit soort materiaal thermisch lassen etc

Ik zit niet te wachten op restmaterialen, het materiaal moet nieuw zijn en mischien zijn er mogelijkheden om op bredere rollen als de bestaande printrollen (max 163 cm) te leveren.

NB ik vraag niet om sponsoring van materiaal en ben ook niet van plan het product zelf te gaan produceren maar ben op zoek naar know how, leveranciers waar ik een goed gevoel bij heb om samen (wat er hier in nederland nog weleens aan ontbreekt) een goed product op de markt te zetten(mits haalbaar) beloftes na te komen en leven en laten leven mentaliteit.

Om een kleine indruk te geven, ik heb een businessplan gemaakyt puur op basis van eventuele vraag (ik ben van mening dat een goed produkt vraag creeerd (d of t)) en ben van mening dat we het in nederland alleen al hebben over de verwerking van !! 2 MILJOEN M2 !!.

graag reacties, studenten zijn ook zeer welkom als afstudeeropdracht of iets dergelijks

• M

Leer eerst schrijven.