keurkozijn

  • royalblue

    Iemand ervaring met Keurkozijn? Snelle babbel, wil het snel afhandelen. Ik geloof wel in het bedrijf (o.a. VKG-keur), maar qua mogelijkheden een beetje beperkt, o.a. de kleurstelling voor kunststof kozijnen (alleen wit?) en aluminium roosters (lelijk). Hoe is de service, wat maken ze waar?

  • Marianne Bakker

    Ken Keurkozijn verder niet maar gezien jouw verhaal snelle babbel, zal het wel in de buurt komen van Exakta.

    Mijn conclusie is veel te duur.

    Wij zijn uiteindelijk in zee gegaan met TK kunststofpuien uit Aalsmeer. Een prima service en levering.

    En voor de prijs waar ik er bij hun 3 schuifpuien kan aanschaffen voor de prijs waar de firma Exakta mee kwam.

  • royalblue

    Daar woon ik dichtbij, da's makkelijk. Zijn ze VKG gekeurd, voor zover je weet?

  • Marianne Bakker

    Bij mijn weten voldoen ze aan alle politie-keurmerken die tegenwoordig nodig zijn.

    Ik zou zeggen ga eens kijken en laat eens weten wat jullie ervaring is.

    Of jullie ervaring net zo positief zijn als die van ons.

  • de monteur

    hoi,

    Je kan ook bij het vkg een lijst opvragen met konststof kozijen dealers met vkg keur bij u in de buurt. succes

    www.vkgkozijn.nl

    www.kroonkozijn.nl

  • p.nuts

    Kijk ook hier eens

    http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&cat=25476&frm=59643

  • royalblue

    ik heb op de vara-site een reactie geplaatst.

    zie:

    http://kassa.vara.nl/portal?_mod=forum&_do=createReact&_fid=1119560260388

    We zijn inmiddels met Keurkozijn in zee gegaan. Kozijnen zijn ingemeten, geen probleem. Het blijft een gok in deze branche, maar op een gegeven moment móet je toch kiezen (we waren er dan ook al een half jaar mee bezig…).

  • j.peters

    goede keuz want de produkten zitten in eigen beheer het is de moeite

    waard om een keer in de fabriek tekijken.

  • royalblue

    Hr. Peters, ik neem aan dat u bij het bedrijf werkt? Of toch een enthousiaste klant?

    Ik wil op dit forum geen reclame maken voor Keurkozijn, want er zijn genoeg tegenberichten, bv op de VARA-site. Wij hebben gewoon alle voors en tegens tegen elkaar afgewogen. En, wetende (!) dat dit bedrijf gemiddeld duurder is als collega-kozijnenboeren (sorry), maar wel afspraken nakomt (voor zover dan) en service biedt, hebben wij hiervoor gekozen.

    Maar waar ik me wel druk over maak (zie link in mijn vorige bericht), is dat mensen op de VARA-site hun ongenoegen uiten over de werkwijze: ze zijn er ‘ingetuind’ na het gladde verkooppraatje van de vertegenwoordiger. Hoezó ingetuind? Wie werkt er nu voor wie? Hoe kan je, als het om zoveel geld gaat, zomaar je handtekening zetten. Nodig je niet eerst een aantal vertegenwoordigers uit? De consument beslist zelf wel aan wie hij zijn geld geeft, toch? Gladde praatjes of niet. Bevalt het je niet, dan zet je toch je handtekening niet? Genoeg kozijnenboeren, mét VKG keurmerk.

    Reacties welkom.

  • R. Vink

    Wij zijn inmiddels ook met KK in zee gegaan.

    Na alle offertes en het gevoel bij verschillende leveranciers kwamen we uit op twee namen. KK was een behoorlijke slag duurder (4.5k) maar toen we dit aangeven aan KK kwamen zijn na een paar dagen met een tegen bod (3k er vanaf), waardoor we met hen in zee zijn gegaan.

    Wat betreft de Vara thread, heb niet helemaal gelezen, maar ik zie wel dat het gaat over dakramen en dakkapellen, is iets heel anders dan de kozijnen natuurlijk.